Язык:
Церковнослав. (гражд.)
Елизаветинская Библия на церковнославянском языке в гражданском начертании.
| |
Глава 40 | |
40:1 | Паки же отвещав Господь, рече ко Иову из облака: |
40:2 См.: 🔗Иов. 38:3 | ни, но препояши яко муж чресла твоя: вопрошу же тя, ты же Ми отвещай. |
40:3 | Не отвергай суда Моего: мниши ли Мя инако тебе сотворша, разве да явишися правдив? |
40:4 | Еда мышца ти есть на Господа, или гласом на Него гремиши? |
40:5 | Приими же высоту и силу, в славу же и в честь облецыся: |
40:6 | пусти же Ангелы гневом и всякаго укорителя смири, |
40:7 | величава же угаси и согной нечестивыя абие: |
40:8 | скрый же в землю вне вкупе и лица их безчестия исполни. |
40:9 | Исповем, яко может десница твоя спасти. |
40:10 | Но убо се, зверие у тебе, траву аки волове ядят: |
40:11 | се убо, крепость его на чреслех, сила же его на пупе чрева: |
40:12 | постави ошиб яко кипарис, жилы же его (яко уже) сплетены суть, |
40:13 | ребра его ребра медяна, хребет же его железо слияно. |
40:14 | Сиесть начало создания Господня: сотворен поруган быти Ангелы Его: |
40:15 | возшед же на гору стреминную, сотвори радость четвероногим в тартаре: |
40:16 | под всяким древом спит, при рогозе и тростии и ситовии: |
40:17 | осеняют же над ним древеса велика с леторасльми и ветви напольныя: |
40:18 | аще будет наводнение, не ощутит: уповает, яко внидет Иордан во уста его: |
40:19 | во око свое возмет его, ожесточився продиравит ноздри. |
40:20 | Извлечеши ли змиа удицею, или обложиши узду о ноздрех его? |
40:21 | Или вдежеши колце в ноздри его? Шилом же провертиши ли устне его? |
40:22 | Возглаголет же ли ти с молением, (или) с прошением кротко? |
40:23 | Сотворит же ли завет с тобою? Поймеши же ли его раба вечна? |
40:24 | Поиграеши же ли с ним, якоже со птицею, или свяжеши его яко врабия детищу? |
40:25 | Питаются ли же им языцы, и разделяют ли его Финикийстии народи? |
40:26 | Вся же плавающая собравшеся не подимут кожи единыя ошиба его, и корабли рыбарей главы его. |
40:27 | Возложиши же ли нань руку, воспомянув брань бывающую на теле его? И ктому да не будет. |